Het grote avontuur van Stijn en Kimberly!

Daar gaan we weer! Op naar Oman!

Het is zover, onze tweede grote reis. Vandaag vliegen we via Zurich naar Oman. Dit keer geen vakantie, maar gewoon keihard werken. En als het goed is, kunnen we ons dan, over 6 maanden, heel veel duiken en heel veel examens verder, duikinstructeur noemen! We hebben er super veel zin in!

Ons eerste avontuur hebben we al weer achter de rug. We kwamen er gisteravond namelijk achter dat Kim dr paspoort nog maar 10 maanden geldig is. Dit betekent, dat als wij voor de tweede keer het land uit moeten om ons visum te kunnen verlengen, Kim niet meer terug het land in mag, omdat haar paspoort dan niet meer 6 maanden geldig is, maar om precies te zijn nog 5 maanden en 25 dagen. (net te kort) dus moesten we nog even een noodpaspoort regelen. Gelukkig verliep dit soepel. Dit scheelde een hoop gestress. En dan kan nu eindelijk onze reis beginnen. Over ruim een uur gaan we de lucht in en dan komen we vanavond in ons nieuwe huis aan.

Jullie horen van ons! Dikke kussen van ons!

Familie Rijs

Lieve Stijn en Kimberly,
Heel veel plezier op jullie nieuwe avontuur! Geniet ervan en hou ons op de hoogte!
Dikke kus van Noa en Ilse
(En natuurlijk van Chloë en Rinske)

Guurtje

Grote verrassing & bewondering waarmee jullie aan de slag zijn. Avontuurlijke & sportieve combinatie van werken & rondreizen!

In de zestiger jaren heb ik dat gedaan in Spanje, Cortes de la Frontera: aanleggen van sportveld, hardloopbaan...en liftend rondreizen met mede-kampwerker. We zijn nog steeds goed bevriend op afstand/USA.

Angelique de Winter

Geniet van jullie avontuur en werkse natuurlijk.
Mooi land hoor en mooi om te duiken.
Groetjes en kusjes Sanne
(En de rest van de familie de Winter)

Tom en Sabina

Heeeeel veel succes en kijken uit naar jullie verhalen!
Dikke kus van ons.

Hein

En dan nu 'echt'in het diepe, waarbij overigens volgens de engelse econoom Keynes geldt: somewhere deep it feels shallow.

Veel plezier!

Hein en Gerry

Tineke

Hard werken, maar ook genieten junge leute, spannend hoor, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Dikke kus

Maarten

Het lijkt een beetje op een situatie van afgelopen Sinterklaas, toe zou er iemand komen maar die had ook nog een paspoort probleem, namelijk helemaal geen voor zijn dochter geregeld ;-)

Johan en Sanne

Heel heel heel veel plezier! En werk ze op toch wel een hele toffe plek! Enjoy!!!!

Daniel van Dam

Heel veel plezier! Wat een onderneming. Ik ben jaloers!
Mocht het niet lukken met het noodpaspoort kunnen jullie tegen die tijd ook stiekem diepzeeduikend terug flipperen. Moet dan een makkie zijn voor jullie! Ik wi jullie dan wel oppikken bij Scheveningen!

Lianne Janmaat

Heel veel plezier samen een mooi avontuur tegemoet....Groetjes uit Gouda ...

Anne mieke

Heel veel plezier zorg goed voor elkaar ben benieuwd naar de eerste verhalen liefs en een dikke kussen voor jullie