Het grote avontuur van Stijn en Kimberly!

West Australië met familie bezoek!

Reacties

Reacties

Maarten

Ja het word onder andere een standaard verhaal, van mijn kant natuurlijk, maar het is gewoon fantastisch wat jullie allemaal beleven en vraag me af of een normaal leven terug in Nederland nog wel mogelijk is ?? In iedergeval zijn wij blij dat jullie zo ontzettend genieten en ook dat de tijd zo snel gaat. Wat die vliegen betreft vindt ik een beetje raar verhaal, gezien hier de vliegen toch duidelijk een andere voorkeur hebben waar ze op willen zitten dus vraag ik me af of die douche in die Camper wel operationeel was..maar goed dat zoeken we wel uit via wikipedia. De foto's liegen er niet om en zijn ook weer fantastisch, ongelooflijk mooi en professioneel gemaakt. Lieve kinderen blijf genieten dan doen wij dat ook nog heel veel plezier tijdens jullie laatste perioden in Down Under en tot snel.. IHNJ xx

Hannie

Ja we zijn weer opa en oma geworden.
Als ik dit lees lijkt het wel of ik een script leest voor een film. En als je met Stijn op vakantie gaat GEWELDIG !!!!
Op een sproeier parkeren. Haha
Ik weet dat de tijd nu snel gaat, maar voor mij niet snel genoeg want ik mis jullie ontzettend en nog 36 nachtjes 29 juni om 3.15. dan ga ik je in me armen sluiten en laat je de eerste weken niet meer los.
Dus lieve Kim en Stijn geniet nog van jullie laatste avonturen en ik hou van jullie XXX

Ome Fred

ik zou, als ik jullie was, ff bijboeken. een maand of 6/7 niks tegen mijn zus zeggen (ma en schoonma) prachtig avontuur en heerlijk geschreven Stijn je kan altijd nog schrijver worden, en met Kim erbij heb je altijd verhalen. geweldig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!