Het grote avontuur van Stijn en Kimberly!

Daar gaan we weer.... voor de 3e keer!!

Jaja lieve mensen daar gaan we weer! Nadat we van de week de laatste spijker in de muur hebben geslagen, de rust wedergekeerd is en het huis eindelijk helemaal af is, is het weer eens tijd voor wat nieuws.... Rust, roest dus we blijven graag in beweging en aangezien we van reizen geen genoeg krijgen, gaan we weer voor onze 3e grote (lange) reis! Tenminste, als je 10 maanden lang vindt want ja wat is eigenlijk 10 maanden op een mensen leven ;).

Nadat we zojuist uitgezwaaid zijn door een heel uitzwaai comité (super leuk en toch altijd even slikken) zitten we bij de gate te wachten tot we mogen boarden.

Onze reis begint dit keer in Zuid-Afrika, waar wij beginnen met 6 dagen vakantie, aangezien wij deze zomer niet weg zijn geweest! 6 dagen in het welbekende Krugerpark (en nee daar zijn geen kroegen te vinden) maar hopelijk wel de big 5!

Vanuit Zuid-Afrika vliegen wij door naar Mauritius waar wij ongeveer 2 maanden zullen verblijven. Hier gaan wij de opleiding tot Master Scuba Diver Trainer (MSDT) volgen, zodat wij buiten de basiscursus die wij nu al mogen geven, ook nog les mogen geven in bijvoorbeeld wrak en nacht duiken. Ook zullen zij ons hier bijscholen als instructeurs aangezien wij hier nog 0 ervaring mee hebben!

Onderweg naar onze volgende bestemming (Malediven) zullen wij nog een kleine tussenstop maken op de Seychellen, alvorens wij 6 maanden gaan werken als duikinstructeurs! Hier zullen wij ook de vervolg opleiding doen tot staff instructeur (wat inhoudt dat wij ook delen van de instructeur opleiding zouden mogen geven).

Dit alles is het plan zoals het nu bedacht is, maar onze trouwe lezers weten ook dat onze plannen nog wel eens wijzigen ;).

We gaan er in ieder geval een top tijd van maken, maar dat kan ook niet anders met deze vooruitzichten!

Fijne kerst alvast en de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Dikke kusss!

Hans

Heeel veeel plezier lieve schatten, we kijken uit naar jullie belevenissen en foto”s!! Ook voor jullie fijne feestdagen en de beste wensen, maar hopelijk hebben we eerder contact :-)
Xxxx

Une

Heeyyy Toppers
Eindelijk is het zo ver ...een hele goeie trip ..genietse saampies???

Ylona van der Stel

Leuk om jullie verhalen weer te lezen.
Veel plezier in Zuid-Afrika en genieten van jullie welverdiende vakantie.

Carole

Heel veel succes en vooral heel veel plezier (of moet ik zeggen: “Viel Spaß und vor allem viel Erfolg”? ?). Safe travels ?

Darifa

Heel veel plezier samen enjoy♥️?

(Ome) Fred

Geweldig om jullie avonturen weer te volgen, het blijft erg leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien, heel veel plezier.

mamma

hallo lieverds, we lezen graag alle belevenissen, te beginnen bij het Krugerpark!
Heel veel plezier en een dikke kus

Lianne

Ik ga jullie zeker volgen ...
Een leuk avontuur toegewenst....xx

Roxanne

Wat gaaf! Geniet van jullie vakantie en het avontuur daarna.

Meike

Veel plezier apekoppen!! Het klinkt nog een beetje saai, maar ik ga jullie toch maar volgen.. Wie weet wordt het nog wat ?
Dikke kus van je (schoon)zus!

Hans ligtvoet

Veel reis plezier samen , ook leuk om te horen dat het huis af is ???

Wendy

Genieten, genieten, genieten!!!!

Claudia

Heel veel plezier; ik geniet weer heerlijk op afstand mee ?

Bep Bruijn

Super leuk heel veel reis en ervarings plezier.

Daphne

oké eerlijk is eerlijk toch wel leuk om te lezen,)
dus misschien lees ik de volgende ook wel hehe

geniet dit, ek is baie trots op u en ons praat binnekort met mekaar.
lief vir jou, groot soen.
jou suster

Guus

Veel plezier en succes!?

Rob en Netty

Heel veel plezier, dat deze reis minimaal net zo mooi mag worden als jullie vorige reizen. Veel plezier

Stefanie Ordeman

Geniet van jullie reis samen! Leuk om de verhalen te lezen.

Marielle

He toppertjes, super plan weer! Heel veel plezier en natuurlijk hard werken met die lange dagen, maar eerst genieten. En zo'n werkplek is wel heerlijk. Have fun xxx

Rob en Sabina

Geniet maar en pas op met die drone bij die big 5 voor je het weet hang je boven een kudde giraffen met heel lange nekken! Tot heel snel. Veel plezier

Mar en Cor

Heel veel plezier kanjers!!!???

Edwin Samshuijzen

Veel plezier Stijn en Kim

Tineke

Lekker mensjes, plannen genoeg, we blijven jullie volgen?